از باغ شب گلچيدن....


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                      

                         مرغ عشقم مست يارم مست شعر عالمي در خلسه ي آواز من


                     بال در بال ملايك مي پرم صد هما در حيرت از پرواز من دل ز دنياي


                    شما بر كنده ام تا نپنداري اسيري خاكي ام بزم من هر شب به قصر


                    ابر هاست چون زميني نيستم افلاكي ام ز رمداران در پي گنجينه اند


                من خود آن گنجم كه در ويرانه ام باده خواران مجازي را بگوي من نه ميخوارم


                 كه خود ميخانه ام اي شما را به نان بفروخته در قمار زندگاني باختيد ننگ بر


                               مي خيزد از نام شما خويش را در منجلاب انداختيد!!!

 

                    

 



نظرات شما عزیزان:

aleieee
ساعت17:01---5 مهر 1390
fogholade bod.avarin khahare golam

pouria
ساعت17:02---29 شهريور 1390
khooooooooooooooob booooooooooood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 26 / 6 / 1390برچسب:,| 17:1 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi